Bezorging

door de brievenbus

De Zoete Kaart pakjes passen* door de brievenbus. Wel zo makkelijk. Er hoeft dus niemand thuis te zijn op het moment van de bezorging. Als er geen personen thuis zijn, maar bijvoorbeeld wel eetgrage huisdieren, dan kan je de ontvanger van te voren misschien beter een kleine hint geven.

*Let op: misschien heeft jouw ontvanger wel een hele kleine brievenbus. Deze zitten vaak nog in oude huizen bijvoorbeeld. Als het niet past, dan geeft de postbezorger het pakje af bij de buren of de postbezorger doet de volgende dag een nieuwe poging.

Afhaalpunt PostNL

Het is niet mogelijk om de Zoete Kaart op te halen bij een afhaalpunt van postNL. Een verrassing op de deurmat is natuurlijk 10 keer leuker dan naar een afhaalpunt gaan.

Pakje beschadigd?

Als het pakje dusdanig beschadigd is, dat het eten van de lekkernij niet meer aantrekkelijk is, trek dan meteen aan de bel via telefoonnummer 06 36 43 08 34. Ik baal dan eerst even net zo hard mee om vervolgens samen tot een goede oplossing te komen. Een oplossing die het beste bij jouw situatie past.

Pakje vertraagd?

Een dag extra vertraging is geen enkel probleem voor de houdbaarheid van het product. Het is nu geen hartje zomer met 35 graden ;). Is het pakje meer dan 2 dagen vertraagd geweest, neem dan alsjeblieft contact op. Dan bekijken we samen wat de situatie is en vinden we daar een oplossing voor.

Herroepingsrecht

Bij de meeste online aankopen heeft de consument het recht om het product binnen 14 dagen terug te sturen. Het zogenaamde herroepingsrecht. Voor sommige producten, waaronder beperkt houdbare producten, geldt geen herroepingsrecht. En daarmee ook niet voor Zoete Kaart pakjes. Het heeft ook niet zoveel zin om etenswaren terug te sturen. Als er ontevredenheid is, dan lossen wij het gewoon op.

© Zoete Kaart | Alle rechten voorbehouden | Cookies | Privacy