Verzending

met zorg verpakt

Het pakje wordt niet alleen zorgvuldig verpakt. Het ziet er ook nog eens uit als een mooi cadeau! Dat is natuurlijk wat je wilt als gever en ontvanger van de Zoete Kaart.

Samenwerking met PostNL

Voor de bezorging van de Zoete Kaart pakjes werken we samen met PostNL. Zij bezorgen in bijna alle gevallen de volgende dag (behalve zondag en maandag). Op de website van Post.nl is hier meer over te lezen.

Zeker zijn van een bepaalde dag?

Wil je meer zeker zijn van een bepaalde datum, zoals bijvoorbeeld bij een verjaardag, laat dan de Zoete Kaart een dag of twee dagen eerder versturen. En sein de jarige eventueel in dat het pakje pas open gemaakt mag worden op zijn of haar verjaardag.

Status van je bestelling

Voldoende informeren, maar niet te pas en te onpas. Ik zoek de middenweg voor jou. Je krijgt een automatische bevestigingsmail, nadat de bestelling in de webshop is afgerond. Vervolgens ontvang je een e-mail van info@zoetekaart.nl als jouw bestelling verstuurd is. Op korte termijn komt hier een Track & Trace code bij, zodat je nóg beter op de hoogte bent van het moment waarop jij iemand blij maakt.

Verzenddatum versus bezorgdatum

Zoals bij de meeste webshops, kies je ook bij Zoete Kaart jouw gewenste bezorgdatum. Zoete Kaart houdt van waarmaken. Doen wat je belooft. Helaas hebben we de bezorgdatum niet 100% in de hand omdat we afhankelijk zijn van de postbode.

Een indicatie van wat de verzenddag en bezorgdag betekenen, vind je in onderstaande tabel. Bijvoorbeeld: je bestelt op donderdag voor 12.00 uur, dan wordt jouw Zoete Kaart op vrijdag afgeleverd door Post NL.*
* Sinds Corona is de druk op de post enorm toegenomen en doet een pakje er vaker langer over dan 1 dag. Het schema hieronder is hierop aangepast.

Het verzendschema ziet er als volgt uit:

Verzenddag (besteld vóór 12.00 uur)Bezorgdag
DinsdagWoensdag, donderdag, soms vrijdag
DonderdagVrijdag, zaterdag, soms dinsdag

© Zoete Kaart | Alle rechten voorbehouden | Cookies | Privacy